fredag 25. desember 2009

Desember 09


Veldig fornøyd med julegavene i år :)


Tuuli fant pakkene sine selv :)


Det kan være slitsomt med jul!


Her ligger vi og kuler`n


Jeg har alt blitt tv slave hehe


Er jeg ikke pen :)


På trilletur til Ullevålseter. Tungt med vogn i snø, men veldi gfin trim :)

Det er så gøy å bade :)Jeg ler og hviner og plasker så mamma blir våt :)




Her har jeg full kontroll på alt som skjer i hagen og inne i stua :)


Denne sparkebuksa brukte mamma da hun var liten. Hun synes det er veldig gøy å at jeg kan bruke klærne fra hun var liten :)


Tuuli passer på så jeg ikke faller ned fra sofaen. Hun er en veldig flink storesøster :)

4 kommentarer:

  1. Nøve, Nalle og Tussi25. desember 2009 kl. 10:45

    Så fine bilder! Og det er så innmari moro å se Mina og Tuuli som er så gode venner. Og du selv stråler jo om dagen!
    Godt å vite at dere har det bra. Ha ei fortsatt god jul!

    SvarSlett
  2. Så kjempefine bilder!! Veldig artig å se dere :-) Ønsker dere ei fortsatt god jul og et godt nytt år! Håper vi ses ofte i d nye året :-)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder du har tatt av Mina og Tuuli. Det er gøy å se dem sammen. Tuuli er jo DEN storesøstra.

    Ha en fortsatt god jul og et godt nyttår!!!!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselige tlbaskemeldinger på bildene :)

    Nøve og Nalle. Vi kommer på fjellet nå!!

    Håper vi sees masse i det nye året Torill :) Kos dere resten av jula på andøya :)

    Og fortsatt god jul og godt nytt år til dere alle :)

    Klem fra Mona Mina og Tuuli :)

    SvarSlett